Numar de stoc intern
AC030630547
Ultima inspectie
2021-11-03
Id-ul piesei
1689175R; 1830547R; 1897354;
Numar de producere
13870152302; 13872970002; 13879880002; 13879980066; 1830547; 1689175; 1679178; 1679177; 1689175;
Se potriveste la urmatoarele masini
DAF;
DAF XF;
DAF XF 105;
Alte informaţii
Oferta include un turbocompresor regenerat pentru DAF, DAF XF 105
Numere OE:
13879980066;
13879700066;
13879880030;
13879700030;
13879880009;
13879700009;
13879880004;
13879700004;
13870152302;
13872970002;
13879880002;
13879980066;
1830547;
1689175;
1679178;
1679177;
1689175;
1689175R;
1830547R;
1897354;
Vehicule:
DAF XF
DAF XF 105
Motor:
MX310 310/420 CP
MX300 300/408 CP
MX300 276/375 CP
An producție DAF: din 01.2004
Regenerarea compresorului DAF XF 105 constă în restabilirea eficienței 100% a dispozitivului. În practică, constă în înlocuirea pieselor uzate cu altele complet noi cu parametri tehnici identici.
Fiecare element este verificat temeinic, iar întregul, după procesul de regenerare, este supus unor teste stricte de calitate.
Produsul este acoperit de o garanție de 12 luni
Scopul utilizării turbocompresorului:
Turbocompresorul din DAF XF 105 este utilizat indirect pentru a crește puterea motorului cu ardere internă. Acest lucru se realizează prin creșterea cantității de aer care intră în cilindri la momentul potrivit. Combustibilul poate fi furnizat motorului în orice cantitate, singura problemă este să furnizeze o cantitate suficient de mare de oxigen necesară pentru ca procesul de ardere să aibă loc. Acesta este scopul utilizării unui turbocompresor.
Principiul de funcționare al turbocompresorului:
Turbocompresorul DAF XF 105 este antrenat de gazele de eșapament ale motorului cu ardere internă, care trec prin roata turbinei și sunt evacuate în continuare prin sistemul de evacuare. Prin arbore, rotația rotorului turbinei este transmisă rotorului compresorului. Aceasta, la rândul său, comprimă aerul care curge prin admisie și filtru. Aerul poate fi apoi direcționat direct în galeria de admisie. Cu toate acestea, în majoritatea mașinilor, în special în modelele moderne, se folosește un intercooler, în care aerul încălzit după comprimare este răcit din nou înainte de a fi introdus în camera de ardere.
Daca nu ai gasit turbocompresorul estiAfiseaza mai multe